Aktualności

Zakup i sprzedaż nieruchomości w czasie pandemii

administrator 3 kwietnia 2020

Sprzedaż lub zakup nieruchomości w trakcie pandemii oraz nakazów ograniczania kontaktów z drugim człowiekiem i pozostania w domu wzbudza w nas lęk i poczucie bezradności. Nie oznacza to jednak, że transakcja w obecnym czasie jest niewykonalna i musisz wstrzymać się lub rezygnować z marzeń. Z pomocą przyjdzie Ci Tomaszowskie Biuro Nieruchomości.

 

  1. Pośrednik – zawsze do Twojej dyspozycji

W czasie społecznej izolacji profesjonalni pośrednicy nieruchomości, wykonując swoje czynności zawodowe, są dosłownie przedłużeniem ręki klienta. Odwoływane prezentacje mieszkań, utrudnione formalności i zamykane kancelarie notarialne, ograniczona praca urzędów. Na placu boju pozostaliśmy jednak my – ci, którzy ze względu na swoje zawodowe uprawnienia, wiedzę i technologiczne narzędzia są nadal w stanie wspierać swoich klientów. W okresie, gdy czujesz niepokój myśląc o wszelkiego rodzaju spotkaniach, z przyjemnością zajmiemy się Twoją ofertą poprzez środki zdalne, zaczynając od podpisania z Tobą umowy pośrednictwa bez potrzeby bezpośredniego kontaktu.

Stosując się do obecnie panującej zasady #zostańwdomu, mamy szerokie zaplecze, by zarówno promocję oferty, jak i kontakt ze Sprzedającym oraz Kupującym przeprowadzić przez telefon bądź drogą mailową.

  1. Prezentacja nieruchomości

Zanim dojdzie do wyczekiwanego podpisu pod aktem notarialnym, oferta musi zostać przedstawiona Kupującemu. W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości przeprowadzamy prezentacje z zachowaniem najwyższych zasad bezpieczeństwa. Realizujemy transakcje, które zostały uruchomione przed okresem kwarantanny oraz transakcje rozpoczęte podczas wprowadzenia kwarantanny. Nie wstrzymujemy swoich zadań, ale robimy wszystko, by prezentacja nie przysporzyła ani Sprzedającemu, ani Kupującemu niepotrzebnego stresu związanego z ochroną własnego zdrowia.

  1. Korzyści ze współpracy z pośrednikiem

W obecnych okolicznościach, korzyści ze współpracy z profesjonalnym pośrednikiem są ogromne. Wyręczamy klienta w 95% czynności, które trzeba wykonać, aby sprzedać lub kupić nieruchomość. Znajomość rynku oraz trendów pozwala nam reagować na zmiany szybciej, niż zrobiłaby to osoba bez danych i doświadczenia. Należy pamiętać, że posiadamy ustawowe uprawnienia do pozyskiwania urzędowych dokumentów i zaświadczeń. Współpracujemy z prawnikami, notariuszami, inspektorami budowlanymi czy geodetami.  Znacznie przyspiesza to czas potrzebny na dokonanie formalności.

Na pewno wielu z Was zadaje sobie pytanie „Czy jakikolwiek Notariusz przyjmie mnie w czasie pandemii?” Oczywiście. Niektórzy z nich ograniczyli swoją pracę, aczkolwiek agent nieruchomości ma wypracowane dobre relacje i kontakty z konkretnymi Notariuszami, którzy w bezpieczny sposób podejmą się przeprowadzenia aktu notarialnego.

 

Obserwując zainteresowanie ogłoszeniami na stronie naszego biura www.nieruchomosci-tomaszow.pl, w tym liczbę osób przeglądających, czas trwania wizyt oraz liczbę osób nawiązujących kontakt z pośrednikiem, możemy śmiało stwierdzić, że choć Polacy na początku zajęli się robieniem zapasów i śledzeniem doniesień medialnych, to nawet w tej niecodziennej sytuacji nie przestają marzyć o swojej własnej wyjątkowej nieruchomości.

 

Ważne!

Istotną informacją dla Kupujących, chcących wesprzeć zakup nieruchomości kredytem, jest nieprzerwana możliwość współpracy z bankami w tym zakresie.

 

Jeśli Twoim celem jest sprzedaż lub zakup nieruchomości, nie musisz się obawiać. Zostań w domu i skorzystaj z profesjonalnej pomocy. Agenci Tomaszowskiego Biura Nieruchomości zajmą się wszystkim za Ciebie, byś mógł bezpiecznie spełniać swoje marzenia.

 

Szukasz pomocy w kupnie lub sprzedaży nieruchomości? Potrzebujesz wsparcia finansowego? Zadzwoń do nas – 503 120 130 lub wejdź na stronę www.nieruchomosci-tomaszow.pl. Nasi specjaliści pomogą Ci w każdej sprawie.

 

Więcej

Pierwsze mieszkanie – na co zwrócić uwagę?

administrator 6 marca 2020

Kupno nieruchomości to poważne zobowiązanie i spore wyzwanie. Szczególnie wiele wątpliwości pojawia się wtedy, gdy jest to nasza pierwsza inwestycja. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie pierwszego mieszkania.

 

  1. Rynek pierwotny, czy wtórny?

Nieruchomość od dewelopera daje satysfakcję bycia pierwszym mieszkańcem, można je zaaranżować według własnego pomysłu, a jego koszty utrzymania są zwykle niskie. Za to lokal z rynku wtórnego można kupić „od ręki”, prawdopodobnie będzie miał w okolicy dojrzałą infrastrukturę, no i zazwyczaj jest tańszy w zakupie.

Rynek pierwotny:

Większe możliwości aranżacyjne – Kupujący sam decyduje jak będzie urządzone jego mieszkanie.

Nowoczesne sąsiedztwo – wiele nowych osiedli jest budowanych pośród innych nowych osiedli o wyższej estetyce.

Niższe koszty utrzymania – nowe budownictwo zazwyczaj generuje niższe koszty związane

z utrzymaniem nieruchomości.

Lepsza infrastruktura osiedla – nowe bloki mają windy i garaże podziemne, do tego bardziej dopracowane klatki schodowe, komórki lokatorskie, a czasami zielone tarasy na dachach.

 

Rynek wtórny:

Gotowe rozwiązania – kupujący wybiera z mieszkań wykończonych w określonym standardzie, dzięki temu oszczędza czas.

Unikalna lokalizacja – mieszkania z rynku wtórego często są dostępne w miejscach w których już żaden nowy budynek nie powstanie.

Niższy koszt zakupu – nieruchomości z rynku wtórnego są zazwyczaj od 5-10 proc. tańsze.

Rozbudowana infrastruktura okolicy – wokół starszych osiedli zdążyły powstać szkoły, przedszkola, a zasadzone w chwili budowy bloku drzewa mają już kilka metrów wysokości.

 

  1. Od czego zacząć?

Bez względu na to czy rozważasz kupno mieszkania z rynku wtórnego czy z rynku pierwotnego, warto zacząć od odpowiedzi na dwa podstawowe pytania:

Jakimi środkami finansowymi dysponujesz?

Zakup mieszkania można sfinansować na dwa sposoby: za gotówkę lub z pomocą kredytu hipotecznego. Większość osób kupujących swoje pierwsze mieszkanie jest zmuszona skorzystać z tej drugiej opcji. Zanim rozpoczniemy starania o kredyt, pamiętajmy o czynnikach, jakie bank bierze pod uwagę rozpatrując nasz wniosek. Są to:

  • historia kredytowa (terminowo regulowane zobowiązania sprawiają, że nasza wiarygodność w oczach banku wzrasta)
  • rodzaj umowy o pracę (niekoniecznie musi to być umowa o pracę, ale istotny jest czas naszego zatrudnienia)
  • koszty utrzymania (oprócz codziennych wydatków liczą się również np. limity na kartach kredytowych, czy też spłacane raty)
  • wkład własny (obecnie wynosi min. 20%)

Jak dużego mieszkania potrzebujesz?

Jaka powinna być powierzchnia mieszkania oraz ilość znajdujących się w nim pomieszczeń? Przy kupnie mieszkania należy zwrócić uwagę na bieżącą sytuację, ale również dalszą perspektywę.

 

  1. Czy powinniśmy skorzystać z usług pośrednika?

Dopilnowanie wszystkich formalności związanych z zakupem mieszkania może się okazać bardzo stresujące. Rozważmy skorzystanie z usług pośrednika nieruchomości – takie rozwiązanie niesie ze sobą dużo korzyści. Doświadczony pośrednik pomoże nam znaleźć mieszkanie, które będzie spełniać nasze wymagania, a następnie wynegocjować korzystną cenę. Podpowie nam również w kwestiach formalnych i prawnych. Pozwoli to zaoszczędzić czas i ustrzec się błędów, które moglibyśmy popełnić, nie mając rozeznania w obrocie nieruchomościami.

 

Poznaj propozycje mieszkań na sprzedaż na terenie Tomaszowa i okolic. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony – www.nieruchomosci-tomaszow.pl a także do biura przy ulicy Matejki 5 w Tomaszowie Lubelskim.

Więcej

Jak sprzedać mieszkanie?

administrator 13 grudnia 2019

Chcesz sprzedać mieszkanie i zastanawiasz się, jak się za to zabrać? Sprzedaż mieszkania jest procesem skomplikowanym. Zwłaszcza, gdy chcemy by była ona dla nas możliwie korzystna i bezpieczna. Chcesz wiedzieć jak to zrobić szybko, sprawnie i z jak najlepszym skutkiem finansowym? Zapoznaj się z poniższym artykułem.

 

  1. Sprawdzenie dokumentów i stanu prawnego

Czas na uporządkowanie kwestii dokumentacji. W gruncie rzeczy to podstawowy obszar, który musisz zgłębić odpowiadając na pytanie jak sprzedać mieszkanie. A więc analiza stanu prawnego mieszkania – forma własności, zapisy w księdze wieczystej, dokładna liczba metrów mieszkania, które chcemy sprzedać. Czy miejsce postojowe albo pomieszczenie dodatkowe są wpisane do księgi wieczystej, czy też może mają oddzielną księgę? Kto zarządza częścią wspólną nieruchomości? Jaki jest stan techniczny i jakie plany remontów? Jakie są plany inwestycyjne w okolicy? Wszystko to będzie bardzo ważne w dalszej części procesu sprzedaży i najlepiej zdobyć te informacje już na starcie. Korzystając z pomocy pośrednika – w Tomaszowskim Biurze Nieruchomości wszystkie te rzeczy zrobimy za ciebie.

 

  1. Wycena nieruchomości

Określenie ceny ofertowej nieruchomości to najbardziej kontrowersyjny etap w całym procesie sprzedaży. Pamiętajmy jednak, że określając cenę, nie możemy skupiać się tylko na tym, ile pieniędzy potrzebujemy, lecz przede wszystkim ile ktoś może chcieć za daną nieruchomość zapłacić. Bardzo często właściciel ma silny stosunek emocjonalny do lokalu w którym mieszka, co nie pozwala spojrzeć na jego wartość obiektywnie. Innymi słowy musimy ustalić ile jest warta nasza nieruchomość na danym rynku, w danym momencie, niezależnie od naszych wyobrażeń na ten temat.

Cenę nieruchomości ustalaj rozsądnie i we współpracy z osobą znającą rynek, a nie na podstawie gazet, portali ogłoszeniowych lub znajomych którzy niedawno sprzedali „identyczne” mieszkanie. Pośrednik z doświadczeniem będzie potrafił bardziej precyzyjnie określić wartość naszych czterech ścian. Zachęcamy do wyboru Tomaszowskiego Biura Nieruchomości, gdzie nasi pracownicy doradzą i pomogą ci przejść również przez ten etap sprzedaży.

 

  1. Odpowiednia reklama

Podstawą skutecznej sprzedaży jest dobrze skonstruowane ogłoszenie. Oferta, którą będziemy informować o sprzedaży mieszkania, powinna być wyjątkowo starannie przygotowana. Pamiętajmy, że to za jej pośrednictwem dochodzi do pierwszego spotkania potencjalnego nabywcy z nieruchomością. Powinno ono zawierać jak najwięcej przydatnych informacji o mieszkaniu oraz dobrej jakości zdjęcia. Bardzo istotna jest też odpowiednia promocja. W tym przypadku również gorąco zachęcamy do skorzystania z usług fachowców. Przejmując pieczę nad ofertą, biuro oferuje profesjonalną usługę fotograficzną oraz pełną promocję i wyróżnienia na najważniejszych i najbardziej popularnych portalach ogłoszeniowych. Tomaszowskie Biuro Nieruchomości reklamuje oferty tak, aby pozyskać zainteresowanie potencjalnego klienta, poprzez między innymi – tworzenie przyciągającej uwagi zdjęć, reklama outdoorowa, promocja w social mediach i wiele innych.

 

  1. Bezpieczeństwo

Pamiętajmy, że ogłaszając samemu nieruchomość na sprzedaż, wystawiamy się na widok publiczny. Podajemy swój numer telefonu, adres, niekiedy nawet wpuszczamy do swojego mieszkania zupełnie obcą, anonimową osobę. Musimy więc liczyć się z tym, że dzwonić do nas będzie sporo niechcianych osób, często niezwiązanych ze sprzedażą.

W przypadku korzystania z pomocy agencji nieruchomości sprawa jest prostsza, nasz numer telefonu nie jest widoczny, osoby które przychodzą oglądać nieruchomość są rejestrowane przez pośrednika.

 

  1. Zaufaj pośrednikowi

A gdyby tak sprzedaż mieszkania wiązała się jedynie ze złożeniem podpisu na umowie i uściśnięciem ręki nowemu właścicielowi? Wyobraź sobie, że umawiasz się na spotkanie z doświadczonym doradcą do spraw sprzedaży nieruchomości. Mówisz mu, jakie są Twoje wymagania, następnie uzgadniacie szczegóły i… jesteś wolny. Od tej pory wszystkim zajmuje się pośrednik. W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości naszym celem jest szybkie i zyskowne sprzedanie oferty nad którą przejmujemy opiekę. Jesteśmy odpowiedzialni za sprzedaż od A do Z. Naszym zadaniem jest wyręczenie Klientów z najcięższych spraw i przeprowadzenie ich przez cały proces potrzebny do sukcesu.

 

Zapraszamy do skorzystania z usług naszego biura.

Tomaszowskie Biuro Nieruchomości

Matejki 5, Tomaszów Lubelski

Tel. 503 120 130

www.nieruchomosci-tomaszow.pl

 

Więcej

Lokal komercyjny – sprzedaż i wynajem

administrator 13 listopada 2019

Lokal komercyjny – sprzedaż i wynajem

 

Otwierając nowy biznes odpowiedni lokal ma ogromne znaczenie dla powodzenia naszej inwestycji, dlatego każdy początkujący przedsiębiorca wie, że znalezienie właściwego miejsca na prowadzenie własnej działalności to nie lada wyzwanie. Niektórzy decydują się na wynajem powierzchni, inni stawiają na zakup nieruchomości komercyjnej. Wszystko zależy od rodzaju działalności, jaką chcemy mieć, wizji na rozwój a także naszych finansów. Poniżej przedstawiamy najlepsze propozycje lokali komercyjnych na sprzedaż i gotowych do wynajęcia w Tomaszowie Lubelskim i okolicach.

 

Tomaszów Lubelski

Sprzedaż

Lokal w samym sercu Tomaszowa? Mamy to! Wystawiony na sprzedaż lokal o powierzchni 138 mkw, znajduje się przy jednej z najbardziej znanych ulic – Szyllinga. Położenie gwarantuje duży ruch pieszy oraz samochodowy, zarówno w sezonie, jak i w ciągu całego roku. Wejście od ulicy i duże witryny zapewniają dobrą widoczność i dostępność miejsca dla klientów. Lokal składa się ogromnego pomieszczenia głównego, biura, pomieszczenia socjalnego a także WC. Otwarta przestrzeń daje możliwość zaadaptowania obiektu na różnego rodzaju działalność gospodarczą, pod wynajem lub na cele usługowe- według pomysłu inwestora. Z pewnością jest to idealne miejsce dla prowadzenia dochodowego biznesu i świadczenia usług najwyżej jakości.

Znajdziesz go tutaj

 

Tomaszów Lubelski

Wynajem

Jeśli bardziej przemawia do nas wynajem lokalu, warto przyjrzeć się bliżej jeszcze jednej propozycji z ulicy Rolniczej w Tomaszowie Lubelskim. Do wynajmu wielofunkcyjny budynek  o charakterze handlowo-usługowym zajmujący łączną powierzchnię 643 mkw. Składa się z 7 pomieszczeń, które można przebudować według własnego pomysłu. Dodatkowym atutem na pewno jest to, iż na terenie kompleksu prowadzone są liczne działalności, jest to centrum usługowe tego miasta. Na pewno zaciekawić nas może sama lokalizacja – dojazd do centrum miasta zajmuje nam dosłownie parę chwil, a zaledwie 20 km dalej znajduje się największe i najnowocześniejsze przejście graniczne z Ukrainą w Hrebennem.

 

Znajdziesz go tutaj

 

Dąbrowa Tomaszowska

Sprzedaż

Kolejna oferta lokalu na sprzedaż znajduje się w coraz bardziej popularnej i wybieranej na miejsce do prowadzenia działalności podmiejskiej lokalizacji –  Dąbrowie Tomaszowskiej. Budynek składa się z dwóch kondygnacji i posiada łączną powierzchnię 436 mkw. Obiekt należy do łatwej adaptacji w zależności od potrzeb konkretnego inwestora. Duża ilość mieszkańców na terenach przyległych oraz położenie tuż przy często uczęszczanej drodze generują stały dopływ klientów. Nieruchomość posiada dobrze wyeksponowane tablice reklamowe, co jest dużym plusem. Realizacja obiektu stanowić może również alternatywną lokatę kapitału dającą zysk z komercyjnego wynajmu powierzchni. Budynek usytuowany jest przy drodze krajowej S17 prowadzącej w stronę Zamościa, co gwarantuje bardzo dobry dostęp logistyczny.

 

Znajdziesz go tutaj

 

 

Tomaszów Lubelski

Sprzedaż

W jednej z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji Tomaszowa znajduje się jeszcze jedna ciekawa propozycja lokalu na sprzedaż. Mowa o ulicy Lwowskiej – świetnym miejscu na rozkręcenie biznesu! Przedmiotem oferty jest parterowy lokal o powierzchni 55 mkw, zaprojektowany w pomieszczenie główne oraz zaplecze socjalne. Wnętrze doskonale doświetlone dzięki pokaźnym, przeszklonym witrynom, które wychodzą na ulicę Lwowską oraz na ulicę Żeromskiego. Inwestycja urzeka nie tylko lokalizacją ale również ponadczasową elegancją wyrażoną w stonowanej kolorystyce budynku oraz nowoczesną i funkcjonalną architekturą. Jest to miejsce idealnie nadające się na sklep, gabinet, kancelarię, bank lub biuro oraz każdy inny rodzaj prowadzenia działalności. Obecnie w lokalu prowadzona jest dobrze prosperująca działalność usługowo-handlowa, lecz przyszły nabywca będzie miał możliwość dalszej kontynuacji dzierżawy obecnemu najemcy.

 

Znajdziesz go tutaj

 

 

Bez względu na to czy otwieramy restaurację, warsztat samochodowy, szkołę językową czy salon fryzjerski, za każdym razem najpierw musimy zadać sobie kilka podstawowych pytań. Kto będzie korzystał z moich usług? Czy w najbliższej okolicy nie ma już firmy o bardzo podobnym do mojego profilu? Potrzebuję sporego parkingu czy ta kwestia raczej nie będzie mnie dotyczyć? Ile osób i do jakich zadań będzie trzeba zatrudnić? Czy metraż upatrzonego przeze mnie lokalu jest wystarczający do potrzeb mojego biznesu? Podobnych zagadnień znajdzie się na pewno sporo więcej. Warto przeanalizować wszystkie za i przeciw, aby być pewnym swojej decyzji o planowanej inwestycji i pójść na całość. Jeśli nie mamy pomysłu na to, jak pomóc sobie w odpowiedzi na powyższe i wiele innych możliwych pytań, zawsze można poradzić się kogoś, kto zna rynek nieruchomości komercyjnych doskonale. Agent nieruchomości doradzi, dokona odpowiednich analiz w taki sposób, że już na starcie będziemy czuli, że podjęliśmy słuszną decyzję co do kupna.

 

Poznaj więcej propozycji lokali na sprzedaż oraz do wynajęcia na terenie Tomaszowa i okolic zapraszamy do odwiedzenia naszej strony – www.nieruchomosci-tomaszow.pl a także do biura przy ulicy Matejki 5 w Tomaszowie Lubelskim.

Więcej

Tomaszowskie Biuro Nieruchomości zajęło pierwsze miejsce w Plebiscycie Branżowym Orły Nieruchomości

administrator 12 czerwca 2019

Tomaszowskie Biuro Nieruchomości zajęło pierwsze miejsce w Plebiscycie Branżowym Orły Nieruchomości

Kim są laureaci?
Program został stworzony, aby spośród przeciętnych firm na rynku wyróżnić te najlepsze. Liderów branży, którzy wyznaczają kierunek, stawiają na rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji, dzięki czemu mogą sprostać wymaganiom swoich klientów.

Warto zwrócić uwagę, że pozycja nr 1 w rankingu jest efektem naszej systematycznej i efektywnej pracy, co dostrzegają zadowoleni Klienci, wypowiadający się pozytywnie na temat Tomaszowskiego Biura Nieruchomości.

Według sporządzonego zestawienia ocen klientów nasze biuro należy do 2,05% najlepszych przedsiębiorstw branży nieruchomości w całej Polsce.

Dziękujemy wszystkim naszym dotychczasowym Klientom za pozytywne oceny. To dzięki Wam otrzymaliśmy wyróżnienie. Ze naszej strony obiecujemy, że będziemy ciągle się rozwijać, aby świadczyć dla Was usługi na najwyższym poziomie.

Pozdrawiamy serdecznie,
Tomaszowskie Biuro Nieruchomości

 

Więcej

ZNAJDŹ SWOJĄ DZIAŁKĘ NA WIOSNĘ

administrator 9 maja 2019

Sezon wiosenno-letni to okres, gdy chętniej korzystamy z uroków natury. Zwłaszcza, gdy pogoda dopisuje. Jak wiadomo, ta pora roku skłania do podejmowania nowych działań i kroków w kierunku życiowych zmian. Wiosna to moment, w którym mamy więcej energii, siły i chęci. Pozytywną zmianą i świetnym postanowieniem może być zakup działki pod budowę domu. W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości znaleźć można bardzo dużą ilość działek, zarówno w samym Tomaszowie jak i w jego okolicach. Dziś przedstawimy Wam bliżej niektóre z nich.

 

1. Samsonówka
Dla tych, którzy szukają świetnego miejsca do wypoczynku lub myślą o postawieniu od podstaw inwestycji, agenci Tomaszowskiego Biura Nieruchomości, mają idealne rozwiązanie. Zakup świetnie położonej działki. Jedną z nich jest działka budowlana w Samsonówce. Jest to miejsce, w którym każdy odnajdzie spokój i harmonię dzięki położeniu w otulinie lasów. Teren wyróżnia się przyjemnym krajobrazem, nieskażonym środowiskiem naturalnym, czystym powietrzem i bogactwem terenów zielonych. Z pewnością przypadnie do gustu osobom, którym zależy na spokoju, komforcie psychicznym oraz kontakcie z przyrodą. Nieruchomość położona jest z dala od przemysłowych skupisk, dzięki czemu życie w tym miejscu będzie wypełnione czystą przyjemnością i spokojem. Samsonówka to także istny raj dla grzybiarzy!

 

Szczegóły oferty tutaj 

 

2. Rabinówka
Kolejne działki znajdują się w urokliwej miejscowości Rabinówka. Mamy tu propozycje, które z pewnością spełnią najwyższe wymagania każdego interesanta. Przyszły właściciel będzie mógł korzystać z uroków wielu terenów zielonych oraz ze zdrowego, świeżego powietrza. Dla miłośników jazdy konnej, niedaleko znajduje się stadnina w „Gospodarstwie Agroturystycznym Rogowe Kopce” – bardzo popularnym wśród miejscowych, jak i wśród turystów. Teren wręcz sprzyja aktywnemu spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Bezpośrednie sąsiedztwo działek stanowi również zabudowa atrakcyjnych, nowoczesnych domów jednorodzinnych. Dodatkową korzyścią jest bardzo łatwy i dogodny dojazd do centrum miasta Tomaszów. Ostatnimi czasy to właśnie Rabinówka stała się bardzo popularnym miejscem pod budowę domu.

 

Szczegóły oferty tutaj i tutaj

 

3. Rogóźno
Następna propozycja to działki położone w Rogóźnie przy ulicy Bocianiej. Istnieje możliwość zakupu jednej działki bądź wszystkich trzech na raz. Dzięki położeniu w bliskiej odległości od jeziora i lasów będzie super rozwiązaniem dla wielbicieli aktywnego wypoczynku, takiego jak jogging, jazda rowerowa, sporty wodne czy jeździectwo. To nie wszystkie atrakcje! W 2019 roku w Rogóźnie dzięki pozyskanym środkom finansowym powstanie miłe dla oka miejsce do rekreacji i wypoczynku. W ramach operacji wykonana zostanie między innymi promenada, wiata z miejscem na ognisko, pomosty a także zbiornik wodny. Zapoznaj się z tą wspaniałą ofertą już teraz!

 

Szczegóły oferty tutaj

 

4. Tomaszów Lubelski
W samym Tomaszowie również znajdzie się kilka perełek. Przykładem mogą być działki zlokalizowane przy ulicy Rolniczej oraz sąsiadującej – Zacisze. Miejsce gwarantuje nam łatwy i szybki dostęp do centrum. Działki posiadają powierzchnię 4,5a oraz 6,5a dzięki czemu idealna nadają się pod budowę naszego przyszłego domu. W sąsiedztwie znajduje się nowoczesne osiedle domów jednorodzinnych a także liczne punkty handlowo-usługowe. Nieruchomości posiadają także ogromny potencjał inwestycyjny. Korzystne położenie zapewnia szerokie możliwości wykorzystania oferowanych posesji na cele komercyjne. Może warto przyjrzeć się im bliżej i zamienić w dobrze prosperujący biznes?

Szczegóły oferty tutaj i tutaj

 

5. Wieprzów Ordynacki

Nie moglibyśmy zapomnieć o urokliwej działce usytuowanej w Wieprzowie Ordynackim. Jest to miejsce oddalone od Tomaszowa o zaledwie 5 km. Atutem nieruchomości jest nie tylko jej lokalizacja, ale też przestronność (75 arów 18.5m szerokości), dzięki czemu przyszły właściciel spokojnie zmieści na niej dom z garażem. Pozostanie mu jeszcze miejsce na duży ogród. Miejsce zachwyca przyrodą i wspaniałym klimatem. Działka w tym regionie to zatem inwestycja która warta jest każdych pieniędzy. Wiejskie tereny to wspaniały sposób na aktywny wypoczynek i doskonałe miejsce do uprawiania różnego rodzaju sportów, obcowania z piękną przyrodą i wiele więcej. Obszar sprzyja również właścicielom czworonogów, którzy mogą spędzać czas ze swoimi pupilami wybierając się na długie spacery.

Szczegóły oferty tutaj

 

To tylko część nieruchomości oferowanych przez Tomaszowskie Biuro Nieruchomości. Zapraszamy do odwiedzin biura przy ulicy Matejki 5. Nasi agenci z pewnością pomogą sprzedać lub znaleźć odpowiednią nieruchomość dla każdego z Was.

 

Autor: Zuzanna Pańczyna, redaktorka bloga Tomaszowskiego Biura Nieruchomości

Więcej

SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI Z KREDYTEM

administrator 10 kwietnia 2019

Zastanawialiście się kiedyś, czy sprzedaż domu lub mieszkania z kredytem będzie stanowiła duży problem dla potencjalnego klienta? Mamy dla Was odpowiedź – kredyt hipoteczny absolutnie nie zamyka drogi do sprzedania kredytowanej nieruchomości. Cały proces wymaga jednak nieco więcej formalności oraz poświęconego czasu. Poniżej przedstawimy więc jak dokładnie wygląda sprzedaż z hipoteką.

 

Decydujemy się na sprzedaż.. i co dalej?

Na początku, jeżeli już zdecydujemy się sprzedać swoją nieruchomość, przede wszystkim powinniśmy udać się do banku, w którym otrzymaliśmy kredyt hipoteczny. Poprośmy o zaświadczenie zawierające informację na temat aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu wraz z odsetkami. W ten sposób dowiemy się, ile zarobimy na sprzedaży naszego lokum po jego spłaceniu. Wysokość zobowiązania wobec banku będzie też istotna dla potencjalnego nabywcy. Istotne jest to, aby zwrócić uwagę na to, by dokument wystawiony przez bank zawierał jego zgodę na jednorazową spłatę całości zadłużenia. Powinniśmy także otrzymać zapewnienie, że po spłaceniu kredytu niezwłocznie wykreśli odpowiednie zapisy z hipoteki nieruchomości. Na zaświadczeniu obowiązkowo musi znaleźć się także numer rachunku, na który należy uiścić zaległą kwotę. Po tych czynnościach, sprzedaż mieszkania lub domu z kredytem możemy uznać za rozpoczętą!

 

Skorzystaj z pomocy profesjonalisty

Kolejny krok to opublikowanie ogłoszenia z informacją o tym, że nasza nieruchomość jest na sprzedaż. Możemy w tym celu skorzystać z usług biura. W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości pracują specjaliści, którzy z wielką chęcią udzielą pomocy oraz zajmą się Twoją nieruchomością i wszystkimi istotnymi kwestiami, które boisz się poruszyć samodzielnie. Posiadamy doświadczenie, jesteśmy obeznani w rynku i wszystkich zasadach w nim panujących. Możesz być pewny, że znajdziesz u nas odpowiednie wsparcie. Pomożemy ci w ustaleniu ceny, znajdziemy odpowiedniego partnera do transakcji i poprowadzimy „za rękę” przez wszystkie procedury.

 

Nabywca już jest

Kiedy znajdziemy już nabywcę, sprzedaż mieszkania z kredytem może przebiegać na dwa sposoby. Hipotekę można zlikwidować jeszcze przed rozpoczęciem transakcji, wtedy zobowiązuje się do tego sprzedający. Niewielkie zadłużenie można spłacić przykładowo z zadatku. Przy większym możemy się zobowiązać, że wpłacone przez kupca pieniądze przekażemy w odpowiednim terminie do banku. Drugim rozwiązaniem jest spłacenie zadłużenia przez samego kupującego, do czego zobowiązuje się on w umowie kupna-sprzedaży. Suma zadłużenia wpłacana jest na konto bankowe, sprzedający natomiast otrzymuje pozostałe środki.

 

Jeśli sprzedaż przebiegnie prawidłowo, to nasz bank wyda zaświadczenie o uregulowaniu zadłużenia. Następnie składamy wniosek do wydziału ksiąg wieczystych w sądzie rejonowym, który prowadzi rejestr dotyczący naszego mieszkania. To właśnie wtedy występujemy o usunięcie odpowiednich wpisów z księgi i wpisanie danych nowego właściciela nieruchomości.

Pamiętaj także, aby od razu poinformować potencjalnego nabywcę, że nieruchomość jest obciążona kredytem. Pewnie nie wpłynie to na jego decyzję o zakupie, ale ma prawo poznać stan prawny mieszkania.

 

Zapamiętaj!

 

Eksperci Tomaszowskiego Biura Nieruchomości przypominają, że dotychczasowy właściciel nieruchomości przed dokonaniem jakichkolwiek rozliczeń z bankiem i nabywcą lokalu powinien uzyskać dwa ważne dokumenty. Pierwszy z nich to deklaracja o aktualnym stanie zadłużenia wraz z potwierdzonym numerem konta do wpłaty. Drugi istotny element dokumentacji to oświadczenie banku, który po otrzymaniu należnej sumy zobowiązuje się do usunięcia wpisu z księgi wieczystej nieruchomości.

 

Sprzedaż domu lub mieszkania z kredytem hipotecznym jak widać nie jest rzeczą niemożliwą. Do sprawnego przeprowadzenia transakcji wymagana jest przede wszystkim odpowiednia wiedza, którą zapewni Ci wsparcie odpowiednich agentów – kredytowych i nieruchomościowych. Zapraszamy do skorzystania z pomocy Tomaszowskiego Biura Nieruchomości, a nasi specjaliści z pewnością z sukcesem przeprowadzą Cię przez wszystkie etapy transakcji.

 

Autor: Zuzanna Pańczyna, redaktorka bloga Tomaszowskiego Biura Nieruchomości

Więcej

JAK SPRZEDAĆ NIERUCHOMOŚĆ BĘDĄC ZA GRANICĄ?

administrator 8 marca 2019

Od dawna Polacy masowo wyjeżdżają za granicę bardzo często pozostawiając wtedy swoje nieruchomości pod opieką rodziny bądź znajomych. Nierzadko decydują się na dłuższy pobyt lub osiedlenie w innym kraju i wówczas pojawia się pomysł sprzedaży swojego mieszkania lub domu w Polsce. Z relacji osób, które tak postąpiły wynika, że był to dla nich nie lada problem. Tymczasem sprawa nie jest tak skomplikowana na jaką wygląda.

 

Jak wygląda cała procedura zawarcia współpracy:

Przede wszystkim, jeżeli przebywamy za granicą i podejmiemy konkretna decyzję o sprzedaży naszego domu lub mieszkania, powinniśmy zacząć od jednej podstawowej rzeczy – telefonu do wybranego biura nieruchomości. W trakcie rozmowy pośrednik wyjaśni i omówi warunki współpracy i dalszy tok postępowania. Z reguły wygląda to następująco:

  • agent wysyła za pośrednictwem poczty elektronicznej umowę pośrednictwa oraz niezbędne informacje, które mają na celu sformalizowanie współpracy,
  • osoba przebywająca za granicą drukuje umowę w dwóch egzemplarzach, wypełnia ją i odsyła podpisany skan. Dodatkowo dwa wypełnione i podpisane egzemplarze wysyła kurierem na adres biura nieruchomości (na koszt biura),
  • skan umowy nie uprawnia do podjęcia działań przez agencję nieruchomości, ale pozwala na robocze przygotowanie oferty,
  • po otrzymaniu oryginałów umowy pośrednictwa przez agencję, umowa zostaje podpisana przez uprawnioną osobę i jeden egzemplarz zostaje odesłany na koszt biura do Właściciela,
  • jeżeli kluczami do mieszkania dysponuje ktoś w Polsce, zostają one przekazane za pokwitowaniem agentowi prowadzącemu ofertę, a jeżeli nie, zostają one przekazane kurierem, podobnie jak w przypadku umowy pośrednictwa.

 

Co później?

Agent przygotowuje ofertę specjalną, aby wyróżnić Twoją posiadłość na tle innych ofert rynkowych. Przygotowuje profesjonalne zdjęcia, poszukuje osób kupujących. W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości zadbamy o to, by prezentacja odznaczała się wyjątkowością, brakiem sztampy i zachęcała klienta do szybkiego kontaktu. Jeżeli Sprzedający upoważni agenta, może on także prowadzić w imieniu Sprzedającego negocjacje z Kupującym. Istotnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż jest cena. Powinna być wyważona, oparta na argumentach, a nie na celach. Dlatego też, agenci Tomaszowskiego Biura Nieruchomości wiele czasu poświęcają na analizę i ustalenie ceny domu. Na bieżąco monitorują rynek i jego zmienne. W razie potrzeby bez zbędnej zwłoki proponują Właścicielom nowe rozwiązania i podejmują adekwatne do sytuacji działania.

 

No i w końcu.. Sprzedajemy!

Gdy już agent znajdzie Kupującego i zostanie ustalona cena sprzedaży, należy wyznaczyć datę podpisania umowy sprzedaży u Notariusza. W większości przypadków Właściciele przyjeżdżają na podpisanie aktu notarialnego, jednakże w wyjątkowych sytuacjach dzieje się inaczej. Zdarzają się sytuacje, że Właściciel jeszcze przed sprzedażą nieruchomości przebywa kilka dni w Polsce i upoważnia notarialnie agenta do sprzedaży jego nieruchomości. W ten sposób chce zabezpieczyć się przed sytuacją, gdyby z jakiś nieprzewidzianych powodów nie mógł przyjechać do Polski na podpisanie umowy.

 

Sprzedane!

Niezależnie od tego, czy umowę sprzedaży w Kancelarii Notarialnej będzie podpisywał osobiście Właściciel czy upoważniony przez niego agent, pozostaje jeszcze jedna czynność do wykonania, a mianowicie wydanie nieruchomości nowemu Właścicielowi. Ma to miejsce zaraz po otrzymaniu zapłaty przez Sprzedającego i w ściśle określonym terminie wskazanym w umowie sprzedaży. Również i w tym przypadku Sprzedający także może upoważnić agenta do wydania nieruchomości nowemu Właścicielowi.

Sprzedaż nieruchomości przez osoby przebywające poza granicami kraju nie musi być kłopotliwe. Wystarczy zlecić przeprowadzenie całego procesu sprzedaży agencji nieruchomości i cieszyć się po pewnym czasie ze skutecznie przeprowadzonej transakcji.

W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości nasi specjaliści udzielą Ci wszystkich potrzebnych informacji, a także zapewnią  bezpieczeństwo całej transakcji. Zajmą się też wszystkimi kwestiami prawnymi i związanymi z nimi stosami dokumentów. Jeśli przebywasz za granicą a chcesz sprzedać swoją nieruchomość, nie wahaj się ani chwili dłużej i zaufaj TBN.

 

Autor: Zuzanna Pańczyna, redaktorka bloga Tomaszowskiego Biura Nieruchomości

Więcej

ULGA Z TYTUŁU TERMOMODERNIZACJI – SPRAWDŹ NOWY PROGRAM 2019

administrator 1 marca 2019

Od 1 stycznia 2019 r. można odliczyć nawet 53 tys. zł w ramach nowej ulgi na termomodernizację domu. Minister inwestycji przygotował wykaz materiałów i usług nią objętą. Wśród nich są urządzenia grzewcze, okna i drzwi, a także koszty demontażu pieca.

Czym dokładnie jest ulga z tytułu termomodernizacji? W jakiej wysokości obowiązuje? Kto może z niej skorzystać? Poniżej przybliżamy więcej informacji o nowej uldze dedykowanej dla właścicieli jednorodzinnych budynków mieszkalnych.

 

Czym jest przedsięwzięcie termomodernizacyjne?

Na początku wyjaśnijmy samo pojęcie termomodernizacji. Polega ona na wprowadzeniu zmian, które pozwolą ograniczyć straty ciepła do minimum. Można to osiągnąć m.in. przez dodatkowe ocieplenie budynku oraz usprawnienie instalacji ogrzewania i ciepłej wody. Natomiast sama ulga termomodernizacyjna polega na odliczeniu od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych (tj. od dochodu) wydatków poniesionych na materiały budowlane, urządzenia i usługi, związane z realizacją przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.

Furtkę na odliczenie od dochodu wydatków związanych z ociepleniem otwarto na samym początku roku. Pierwotnie zakładano, że ulga tylko wtedy byłaby możliwa, jeżeli prace termomodernizacyjne przeprowadzono by po audycie energetycznym. Ostatecznie ustawodawca zrezygnował z takiego rozwiązania. O tym, czy w danym domu potrzebna byłaby termomodernizacja – mają decydować jedynie właściciele.

 

Kto ma prawo do skorzystania z ulgi?

Dobrą wiadomością jest to, że z ulgi termomodernizacyjnej mogą skorzystać nie tylko ci, którzy swój remont mają w planach dopiero w tym roku, ale też ci, którzy modernizację rozpoczęli wcześniej i są obecnie w trakcie prac.

Prawnie do skorzystania z ulgi ma podatnik PIT (rozliczający PIT według skali podatkowej i 19% stawki podatku – tzw. podatek liniowy), właściciel lub współwłaściciel budynku mieszkalnego jednorodzinnego, w którym to budynku było lub jest realizowane przedsięwzięcie termomodernizacyjne.

Oznacza to, że dotyczy ona wyłącznie posiadaczy lub współposiadaczy obiektów mieszkalnych jednorodzinnych – czyli budynków wolnostojących albo budynków w zabudowie bliźniaczej, szeregowej lub grupowej, w których dopuszcza się wydzielenie nie więcej niż dwóch lokali mieszkalnych albo jednego lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego o powierzchni całkowitej nieprzekraczającej 30% powierzchni całkowitej budynku.

Co za tym idzie z odliczenia nie skorzystają właściciele mieszkań w typowych budynkach wielorodzinnych (blokach) ani lokali przemysłowych (komercyjnych) w takich budynkach (np. sklepy, biura).

 

Ile można odliczyć?

W ramach ulgi termomodernizacyjnej można odliczyć nawet 53.000 zł. Realizacja prac ociepleniowych nie powinna trwać dłużej niż 3 lata. Istotne jest to, że jeżeli w trakcie remontu kwota odliczenia nie będzie miała pokrycia w dochodzie podatnika – może on rozliczać się z tego w kolejnych latach. Ale nie dłużej niż przez 6 lat liczonych od roku podatkowego, w którym wydano pierwsze pieniądze na termomodernizacyjną inwestycję. Wysokość tych wydatków ustala się wyłącznie na podstawie faktur wystawionych przez podatnika podatku od towarów i usług niekorzystającego ze zwolnienia od tego podatku.

Ponadto informacją, która z pewnością zadowoli wiele osób jest to, że z ulgi termomodernizacyjnej skorzystamy także będąc na ryczałcie. Podatnicy prowadzący działalność gospodarczą lub najem na ryczałcie mają możliwość rozliczania się w ramach ulgi, jeżeli wydatki nie zostały odliczone od dochodu lub nie zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.

 

Kiedy nie będzie możliwe skorzystanie z ulgi?

Skorzystanie z ulgi termomodernizacyjnej nie będzie możliwe, gdy wydatki zostały:

-dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej,

-zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, odliczone od przychodu lub uwzględnione przez podatnika w związku z korzystaniem z ulg podatkowych.

 

Co wprowadzi nowa ustawa?

Głównym celem jest oczywiście poprawa jakości powietrza oraz ograniczenie smogu w Polsce. Istniejące już instrumenty walki ze smogiem (premia termomodernizacyjna, stanowiąca 20% kwoty kredytu zaciągniętego na realizację przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, i dopłaty z NFOŚiGW) okazały się niewystarczające. Ustawodawca liczy, że ulga termomodernizacyjna zachęci ich właścicieli do zmniejszenia zużycia energii do ogrzewania budynków i unowocześniania systemów grzewczych.

Mamy wreszcie rzeczywiste powody do zadowolenia, bo w efekcie każdy z nas będzie mógł w jakimś stopniu we własnym zakresie walczyć z zanieczyszczeniem powietrza.

 

W Tomaszowskim Biurze Nieruchomości znajdziesz wiele ofert, które spełniają warunki nowego programu rządowego. Nasi specjaliści udzielą Ci wszystkich potrzebnych informacji, a także zapewnią  bezpieczeństwo późniejszej transakcji. Zajmą się też wszystkimi kwestiami prawnymi i związanymi z nimi stosami dokumentów.

 

Autor: Zuzanna Pańczyna, redaktorka bloga Tomaszowskiego Biura Nieruchomości

Więcej

NIERUCHOMOŚĆ IDEALNA POD TWÓJ BIZNES

administrator 20 lutego 2019

Ruch turystyczny na terenie Polski rozkwita coraz bardziej z roku na rok. Do naszego kraju przyjeżdża coraz więcej osób z zagranicy, jego piękno doceniają także rodowici mieszkańcy. Co za tym idzie, świetną opcją na interes jest prowadzenie biznesu turystycznego. Jeśli dopiero zaczynamy naszą przygodę w tym temacie lub szukamy miejsca już przygotowanego do prowadzenia działalności z całą pewnością powinniśmy zasięgnąć porady zawodowca w biurze nieruchomości. Ważne również, by wybrać odpowiednią lokalizację.

 

Wykorzystaj obecny potencjał

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą tutaj.

 

Po co kupować działkę i budować coś od zera, jeżeli można zostać właścicielem gotowej nieruchomości, która swoim urokiem z całą pewnością przyciągnie wielu turystów? Właśnie taką posiadłość można znaleźć w samym sercu Roztocza – w malowniczych Pasiekach. Położona w otulinie lasu nieruchomość to prawdziwa idylla, zapewniająca spokój, odpoczynek i intymność swoim właścicielom. Sama lokalizacja niesie ze sobą wiele korzyści. Jest to miejsce wyjątkowo atrakcyjne pod względem przyrodniczym. Posiada wiele punktów rekreacyjnych, rozległe kompleksy leśne, czyste roztoczańskie rzeki oraz malownicze krajobrazy. Zaledwie 15 kilometrów dalej znajduje się rezerwat przyrody „Nad Tanwią”, położony na obszarze Parku Krajobrazowego Puszczy Solskiej, który co roku przyciąga tłumy wczasowiczów. Wszystko stwarza doskonałe warunki do pieszych wędrówek, aktywnej rekreacji i pełnego relaksu.

Nieruchomość jest idealnie przystosowana do prowadzenia biznesu turystycznego.

Budynek skonstruowany jest z drewnianych bali, co dodaje mu niepowtarzalnego uroku. Dom jest w stanie surowym, co może być świetnym wyzwaniem dla wszystkich, lubiących aranżację wnętrz na własną rękę. Został wykonany oraz zatwierdzony projekt, który jest wliczony w cenę nieruchomości. Wrażenie robi także rozległa, zielona działka, na której możemy rozplanować wiele ciekawych rzeczy. Tu naprawdę można odpocząć, pozbierać myśli, odizolować się od codziennego pędu i chaosu.

 

Postaw na Roztocze

Rozpoczęcie inwestycji turystycznej w roztoczańskiej miejscowości może być super rozwiązaniem na zarobek oraz na ciekawą przygodę. Zdecydowanie warto zainwestować w dobrze położone, zadbane nieruchomości. Jak możemy zaobserwować, każdego roku obiekty umiejscowione w tej lokalizacji przeżywają prawdziwe obłożenie. Dlaczego nie wykorzystać możliwości biznesu z takim potencjałem? Jeśli szukasz opcji na świetną działalność w pięknym miejscu, przemyśl propozycje polecaną przez Tomaszowskie Biuro Nieruchomości i przekształć dom z bali w kapitalnie prosperujące miejsce.

 

Sprawdź, jak może pomóc Ci dobry pośrednik

Jak więc najlepiej szukać miejsca na swój biznes? Zdecydowanie – przez agencję nieruchomości, posiadającą doradców wyspecjalizowanych w nieruchomościach komercyjnych i nie tylko. Wykwalifikowany pośrednik nieruchomości dysponuje wiedzą, dzięki której wybór odpowiedniej działki, domu bądź mieszkania będzie przyjemnością. Możemy mieć również pewność, że zapewni on bezpieczeństwo późniejszej transakcji. Zajmie się też wszystkimi kwestiami prawnymi i związanymi z nimi stosami dokumentów. Jeżeli wybierzemy kompetentnego agenta nieruchomości z pewnością zaoszczędzimy czas i pieniądze, które będziemy mogli potem wykorzystać na urządzanie wymarzonego miejsca na ziemi.

 

Zapraszamy do kontaktu!

Tomaszowskie Biuro Nieruchomości

Matejki 5

Tomaszów Lubelski

503 120 130

 

Autor: Zuzanna Pańczyna, redaktorka bloga Tomaszowskiego Biura Nieruchomości

Więcej